Karmod, der er et av de ledende selskaper i prefabrikk byggesektoren, ønsket gjestene sine fra 123 lande velkommen på MUSIAD EXPO 2016.
Ceo i Karmod, Mehmet Çankaya, sa, vi hadde haft mange bilaterale forretningsmøter, og understreket, at de ønsket besøkende 4 dager på messen som kommer fra Afrika til Europa og fra Asia til Amerika.
Karmod har det bredeste spekteret av produktmerke.
Mr. Çankaya har påpekt, at merkevaren Karmod har det bredeste produktutvalget, og det er derfor der er en interesse for forskjellige bygningsløsninger fra forskjellige lande. Han la vekt på, vi mottar henvendelser for bygging av luksuriøse kontorbygninger fra Tanzania, Djibouti i Midt-Øst-Afrika, også for byggeplass bygginger fra Nigeria, Ghana, Kongo i Vest-Afrika, for prefabrikkerte byggeplass bygginger fra Algerie, Libya osv. , samt for hytter fra Storbritannia og for prefabrikkerte huse og hytter fra Panama, Peru i Sør-Amerika. Takket være messen har vi haft muligheten til å introdusere utvalg av våre produkte til våre gjester fra 123 forskjellige lande.
Karmod har eksportert til mer enn 90 lande ved sin 30-årsjubileum.
Mehmet Çankaya har understreket, at de som Karmod eksporterte til over 90 lande ved Karmods 30-års jubileum, og han fortsettede med å si, vårt mål er å eksportere til 100 lande med kontinuerlig eksport. Vi har gjennomført mer enn 60 prosjekter over 30 lande. Dette er det viktigste beviset for, at Karmod kontinuerlig har implementert prosjekter i landene som den har eksporterer til. "